30 år senare

Jag skulle skriva när jag kom hem från Verra, men när jag var hemma så möttes jag av en ganska så jättekelsjuk katt. Det slutade iallafall med att Molle låg i mitt knä medans jag läste blogginlägg, men sedan bestämmer han sig att datan är ganska skön som säng. Jag kan ju säga att det inte gick att göra så mycket, sen när han väl ger tillbaka datan så har han tryckt på massa knappar, så allting är bara helt dumt och jag fattar noll, så det tog ju ännu längre tid! Men sen så tröck/tryckte jag på massa knappar, och nu funkar det! BRA MALIN! hahaha.
Aja hos Verra så spelade vi ännu mera guitar hero och åt massa mer onyttigheter! Men jag gillare!
Imorgon åker jag till Sandhamn igen, men jag kommer hem på lördag. Så det blir inga bilder nu framöver, kanske när jag kommer hem, men jag vet inte hihi. Men nu kanske jag ska sova, ska ju ändå typ upp tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: KAKKE

HAHAHAHAHA

2009-08-12 @ 11:15:02

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0