Plugg och GG

jag ska skriva om Pearl Harbor, intressant, men jag tappar ju koncentrationen på en sekund! Helt sjukt, finns det ingen kurs för att kunna hålla koncentrationen? Den bra saken är att jag ska kolla på Pearl Harbor, asså filmen med Josh Hartnett och BEN AFFLECK! heh. Sen har jag även en dokumentär som jag ska kolla, jag lär mig bättre genom att kolla höra. Inte läsa skriva :) 
Snart ska jag kolla på nya Gossip Girl avsnittet också, då lär jag bli pigg. Moahaha "I'm Chuck Bass" okej dålig humor jag vet.

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Åh pearl harbor ! Den är mysig den där filmen :)



Sv: Hehe ja jag har dansat, jag dansade bugg i 4 år.

2009-04-21 @ 16:42:17
URL: http://endthisnow.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0