Gårdagen och idag

Jag vet, en dag utan uppdatering.
Men igår var det skola, helt okej dag! 
På kvällen var det studentskiva som gällde! Det var skoj, kul med folk man känner! När partajet var slut så ringde jag min kära mor och bad om skjuts hem, min mamma är ju världens bästa så hon hämtar såklart mig och mina vänner! En lång biltur blev det, ella gård, vaxholm, österskär och sen hem! Hihi min mamma är snäll :)  Nu är hon nöjd också eftersom halva inlägget handlar om henne!
Jag fick såklart med mig Tove hem, surprise liksom! Vi sov nere i källaren och var inte så taggade på att orientera som första lektion, men det gick faktiskt bra!
Sen har jag ju inte sagt....JAG FICK G PÅ MITT MATTEPROV!!! OMG!  första matte B provet som jag har fått G på, det är stort för mig, okej?
Nu ska jag kolla The Hills och 90210! 
Nej fy, jag tror jag fick ett kattkvalster bett på benet :(   inte igeen!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0