ÅÅÅÅÅ FAN!

Jag har längtat i ett år, sen så missar jag det!
Jag hatar mitt liv just nu! faaaan! :'(
Hoppas på att det blev inställt som jag kanske anar lite halft, så jag kan väl iallafall hoppas på att de sätter in en extra, och om de gör det så ska jag fan inte missa det! 


"Freestyle motocross Gladiator Games 2009 En av världens bästa freestyle motocross shower kommer till Sverige och Globen. Denna kväll är fullspäckad av adrenalin otroliga trick och den ger oförglömlig underhållning för hela familjen. Du kommer att tappa hakan under två timmar när du får se den romerska gladiator freestyle motocross showen! Åkarna kommer artt utföra de mest häpnadsväckande tricks så som flips, airs, grabs och whips m.m."

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Damn vad tufft det hade varit att se det :O



Sv: Ja det är det verkligen, saknar det lite faktiskt.

2009-04-21 @ 17:29:48
URL: http://endthisnow.blogg.se/
Postat av: Ahlberg

Sv: Nej det är verkligen inte något bra :/



Kan jag tro !

2009-04-21 @ 17:40:50
URL: http://endthisnow.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0