Skuuuwläään

Snart är det matteprov, nervöööst!!
Sen när skolan är slut så är det bara att sticka in till stan för att gå på utbildning, ångest! Men jag ska nog kanske ha det jobbet tills jag har hittat något annat som jag hellre vill ha och något som är närmare!
Så något mer blogginlägg idag kommer det nog inte att bli eftersom jag antagligen kommer hem 23.00 och då måste jag plugga eller sova.
Blääää!

Nackdelar och fördelar med jobbet

Fördelar:
Pengar
Ser nog bra ut i framtiden


Nackdelar:
Lååååångt bort
Prata i tele hela tiden.
Dåligt usch bläää!
Ingen fritid!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: mickis

sitter du också i skolan! jag har håltimme just nu hehe, rätt trist för alla mina vänner har lektion :P

2008-09-17 @ 10:41:43
URL: http://wurtz.blogg.se/
Postat av: sara

förlåt, typ mitt fel att du ångrade dig :( men det känns iaf mycket bättre nu när vi tackade nej <3

2008-09-17 @ 17:53:15
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0