Sammanfattning av dagen

Skola, nice as always!
Plugga efter skolan, gick väl bra, ne nu ljög jag! Jag fick ju störd damp på matten och det tror jag att mina klassisar kan intyga om haha.
Sen fick jag skjuts av Maddie till täbyC, Tack till henne för jag hann med min buss och slapp vänta en halvtimma.
Möter Puck på busstationen, vi sätter oss på bussen, busschauffören kan typ inte köra och dörrarna stängs och öppnas hela tiden. Sen kanske 10 minuter försent så kommer vi iväg.
Sen hänger vi lite i centrum och köper 5 läskburkar för 22,50 kr! Näääz! Ska ha det när jag målar i rummet.
Sen när jag är påväg hem så ser jag att Karin har ringt mig så jag ringer upp och vi hittar på nått ett tag.
Prata massa med Sabina i telen.
Dampa på att internet inte vill funka, jag löste dock problemet genom att trycka ner en knapp på min data. Kom bara på att det var det som var felet 4 timmar efter.
Kolla på idol och nu heroes.
Sen funderar jag på om jag ska köpa avfärgning och färg till håret?
Tjinga!

Kommentarer
Postat av: maddie

det var så lite så ^^

2008-09-04 @ 21:58:36
Postat av: tove

Haha Malin, du var jätte söt när vi gjorde matten ;)

2008-09-04 @ 22:20:35
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: Beatrice

vad bra ! :)

jodå, allt är toppen med mig :D

ja juste, hon berättade det, jag skulle egentligen följt med men jag var fast på landet :P

vi får väl ta och höras nästa helg eller så ? :D <3

2008-09-05 @ 07:04:36
URL: http://beatriceisven.blogg.se/
Postat av: sara

hahahaha, din mattedamp tog fan livet av mig lite halvt xD men jävligt sött vare xD "HAR SARA GJORT FEL!?!?!" hahahahahahahah!!!

2008-09-05 @ 21:02:21
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0