Hos Karin

Nunhar jag inte bloggat på 2 dagar typ.... Men i fredags så delade jag ut lappar som sagt, det  gick bra. 200 lappar. Sen så var jag med karin så jag har smått bott hos henne nu i helgen, det kändes bra eftersom jag typ inte har träffat henne på ett tag. Så vi kollade på film i fredags, en film som hette Teacey, den var ganska bra och dramatisk, men den var så stöööört filmat.... Sen kollade vi på skeleton key, den var ganska spännande och så!
sem igår så var jag med Karin och hennes vänner, det var roligt och vi käkade tacos och dansade runt och hade roligt!!
Nyss var vi och köpte red bull! Ååå det är så gott. Och nu ska Karin spela tarzan.. Men jag kommer antagligen gå hem ganska snart och vara lite med min syrra eftersom hon ska flytta till Norge imorgon. Men jag ska hälsa på där massor och jag har bestämmt att jag och Sofia ska gå på en shoppingtur där!
Tjingelingen!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0