God natt inlägg typ och sånt

Jag  tror att jag ska bli bättre på att fota nu när det är höst, jag verkligen älskar hösten. Och som ni vet så kan ni kolla in min bilddagbok, samma namn som bloggen, Rooftops.
Så nu ska jag tvätta ansiktet borsta tänderna och så ska jag kolla på en gammal Westlife dvd från en av konserterna i globen. Nostalgi! Och om jag ska vara ärlig så tror jag att mamma längtar tillbaka till tiderna då de ända som kom ut från mina högtalare var massvis med boyband. Haha! Westlife, backstreet, blue. You name it!
Även fast jag har bytt musiksmak totalt så kommer ju de här låtarna alltid vara lika bra! De betyder mycket. Haha och hur kunde jag tycka att Brian McFadden var så snygg i den här videon?  Haha!

Haha jaja God Natt!!

Kommentarer
Postat av: tove

haha, älskar att man har typ ALLA album med dom också! :P

Och Malin, du får lära dig att det var nicky som va snygg! (;

2008-09-09 @ 00:11:54
URL: http://tosss.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0