Så går det när man sover..

.. Inget inlägg efter skolan eftersom jag sooooooov!
Men hmm om dagen. Skola med gympa som första lektion, badminton och sånt skoj, hopprep och situps ftw!
Sen typ tråk engelska och sedan var det spookboll! Jag och Sara tyckte nog att det var roligare att dansa på plan haha.. Sen lyckades jag göra illa mitt finger lite smått.. Eller först så gjorde det ont i hela handen men sen gick det över. Men efter att jag kom hem och hade sovit så kände jag att det gjorde lite ont i lillfingret. Så nu har jag lite tejp på fingret så att det inte känns nått typ, så tar jag bort det imorgon och då ska allting vara frid och fröjd haha!
Och eftersom jag går i världens bästa skola så bjöds det på marshmallows och varm choklad. <3
Nu på källen har jag varit med Karin och kollat på idol men sen spelade vi tv-spel. Wohoow!
För övrigt så är jag galet taggad på att kolla på hitta nemo haha.
Tjingelingen!

Sen är det ju höstloooooov! Och på måndag blir jag 18!

Kommentarer
Postat av: Tove

Coooling malin. ^_^



Sen är det egentligen inte meningen att jag ska köpa något :( om det inte är halvbilligt och bra iofs. ;)

Precis den filmen jag menar, fast det beror på vad ni har för planeeer. hihihih

2008-10-25 @ 02:15:42
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: sandra

hihi, jag skadade också fingret igår! fast tummen dårå, typ stukning xD Är man råtaggad så är man ;)

2008-10-25 @ 08:25:52
URL: http://cashman.blogg.se/
Postat av: Julia

Taaack så mycket :D

2008-10-25 @ 12:17:34
URL: http://juwlea.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0