Lite väl tidigt?

Nu sitter jag i skolan och klockan är bara 08,02 och jag börjar 08.30... Fast jag kom hit ungefär 07.55 men jag drack en yoghurt i skåphallen haha! Det fanns ju ingen frukost hemma.
Och varför komma så tidigt, jo bilen gick samtidigt som jag skulle gå till bussen så varför inte åka i en varm bil där man kan sitta och lyssna på musik?  Istället för att trängas på en buss där man säkert inte ens får någon sittplats.
Måste säga att det är ganska ensamt här i skolan, jag var typ den andra eleven som kom hit, fett trist och det kommer dröja ganska så länge innan någon kommer som man kan prata med.
Och idag kommer inte Sara eftersom hon fortfarande är sjuk och Tove har jag inte fått tag på. Så jag får väl sitta här aldelles ensam. ååå jag träkar ihjäl!!...
Tovääää vart är du!?

Kommentarer
Postat av: sara

mew, kan säga helt hur det var sen på msn. känns så ofräschat att säga det öppet :/

hoppas allt går bra på grafiska, helt typsikt att du måste sitta där själv :'/... tänker på dig!<3

2008-10-06 @ 08:36:44
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0