Igårkväll

Igår blev det inget bloggande, kände inte för det helt enkelt.
Men igår var jag med mina klassisar på kvällen Saruuw, Tovää, Maddie, Fellan, Robin, Gurrisen och så Rickard som vi var hos. Först så kollade vi på bad santa, ganska kul film men jag fattade den typ inte. Jag var för pigg för att fatta. Sen så blev det lite wii sports, jag ägde nästan sönder på tennis, men vi kan ha dokumenterat att jag kanske går in i spelet för mycket haha, många fula ord från mig.
Såklart så spelades det lite gitarrhjälte också! Som vanligt skulle jag köra Miss murder med AFI. Sen så kollade vi lite kort på into the blue, mmm hajar, jag blev glad. Sen skulle min pappa komma och hämta mig, och med i bilen fick vi Sara, Robin och Gurrisen. Så jag fick åka bil i typ en timma eftersom alla skulle åt olika håll. Jag <3 att åka bil.
Idag är jag ledig, men jag måste ändå sitta och skriva min filmanalys nu när jag har filmen.
Men nu ska jag kila upp och käka frulle, ååå TE!
Tjingelingen!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: japp, bilden på ögat är med nya objetivet! gillar det starkt :D

2008-10-13 @ 12:16:34
URL: http://cashman.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0