Fett nääääz dag!

Vaknade sent sen nördade jag mig vid datan, sen så åkte jag till TäbyC med min syrra. Men senare så träffade jag mina coolingar Sara och Tove, vi käkade sushi, eller aa jag käkade nog de smakade mest på sin mat. Men jag tyckte att det var sjukt gott!
Sedan skulle vi på bio! Eftersom jag och Tove älskar fjant filmer så kollade vi på High school musical 3, men Sara gillare. Alla sitter ändå och skäms över att filmen är pinsam haha men liksom söt och så, och bra dans haha. Måste säga att en piruett som en snubbe gjorde gav mig gåshud! Helt jättebra!
Juste! igår var jag ju första gången på krogen, sjukt kul!
En annan grej som är bäst är att min You Me At Six skiva har kommit och den är så bäst och bäst och sa jag att den var bäst?


Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0