När känslorna tar över

Idag så åkte vi till kyrkogården och skulle tända ljus. Först åkte vi till minneslunden och där funkar det bra för mig, visst jag får hålla tillbaka men jag klarar mig. Sen skulle vi till gammelfarmors grav som ligger precis vid kyrkan. Sofia fick tända ljuset och jag stog bakom. Men att bara vara i närheten av den kyrkan får mig att gråta. Fint hemsk och jobbigt. Samma sak förra året, jag verkligen bryter ihop.
Jag undrar när den dagen kommer då jag kan vara vid den kyrkan och inte fälla en tår. För varje gång jag är där så tänker jag på Anna.

Kommentarer
Postat av: sara

:'( man får gråta vid kyrkor <3

2008-11-02 @ 00:29:21
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du vackra människa!

Skulle du vilja ha gratiskläder ifrån H&M eller Gina Tricot?

Allt du behöver göra är att klicka in på länken här nedan och bli medlem. Hur lätt som hellst. ALLT är gratis, ingen smygkostnad alls!.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

2008-11-02 @ 16:16:58

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0