Student

Idag är det syrrans student!!! Så hon har precis åkt till skolan. Och jag är lite nervös så jag vill inte ens veta hur nervös hon är hahaha.
Men då börjar jag tänka på när M1C tar studenten, jag kommer typ gråta så mycket att  det blir en sjö på TEGs gräsmatta, och så kanske jag får lite hjälp av mina klasskamrater hahah.

Jag joinar Sara här med Chris Brown, men med hans nya låt forever! Och den var heeelt underbar och man blev så glad av den!! och har jag någonsin nämt att han dansar som en gud?
klicka här för att lyssna!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tänker ta med mig hängslen till studenten, sen ska jag klämma fast dom i dörrarna vid ljushallen och ba "amen synd, jaga kan typ inte ta studenten nu, får vänta tills nästa år.."

jag vill inte lämna M1C :/

2008-05-29 @ 10:20:34
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: tess

JAg kommmer gråta en hel sjööööööööööööö.

vill aldrig lämna M1C jag vill inte ens byta namn till M2C de kommer kännas så jävla konstigt å säga.

2008-05-29 @ 13:07:31

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0