Men Malin spring då!

Idag var det skola som vanligt, det gick faktiskt ovanligt bra på grafiska! fast jag dampade också..
Sen annars var det en vanlig dag med mina underbara klassisar! :D

Sen drogs det mot TäbyC med Saruuw! För jag skulle köpa Kerrang. Men det slutar såklart med att vi vandrar runt och kollar på kläder ^^
Det blev massa kläder att prova, både snyggt och inte lika snyggt. Men ett par shorts och ett linne fick följa med mig hem. Wohoow!
Och ja någon Kerrang blev det ju inte, den fixade jag på hemvägen istället ^^
Sen så höll jag på att missa bussen också, eller aa jag och Albin som jag träffade precis när jag sa hej då till Sara.

Vi ser att bussen står där och sen efter ett tag så säger Albin
"Dörrarna stängs"
*Jag kollar bara på bussen och tänker inte på vad han sa*
"Dörren stängdes"
"Va? Ofta"
*Jag tror ju såklart att han skämtar med mig*
"Nu åker bussen"
"Vaaa?!"
"SPRIIIING!!"
*efter ett tag*
"Men Malin spring då!"
"Men jag springer juue!"
Yupps så det vara bara att springa till marknadsvägen. Men vi hann iallafall! :D

Jaja nu ska jag dra upp och kolla på Desperata hemmafruar!
Pussar på er!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0