Kanondag!

För det första så äger ju M1C! <3333
Eftersom vi vann fotbollen! (eller inte jag var ju inte med, men jag och Tess var ju superbra cheerleaders! )
Sen så har jag ätit så himla bra idag! banan och mjölk till frukost, sen så åt jag ganska mycket av skollunchen *stolt*. Sen när jag kom hem så tog jag två mackor, men jag blev inte mätt så jag tog två till! Sen så käkade jag massa middag och snart ska jag nog ta mig ett kvällsmål mwhihi^^
Sen så för att göra dagen ännu bättre så gick jag ju såklart till pressbyrån efter att jag klivit av bussen för att köpa Kerrang! Och jag visste ju redan att 30 seconds to mars skulle vara med i den^^. När jag kommer fram till hyllan så ser jag att det är ett stort orangt klistermärke på där det står "Kampanjpris 29 kr" wohow 29kr istället för 49kr!
Sen när jag sitter hemma och läser så ser jag ju att det står om You me at six också! åå vad glad dag det är!
Det ända som gjorde mig sur var ju när Özz skämtade om smala personer, Hallåå vissa är smala och kan inte göra någonting åt det! Han kan ju iallafall snacka om de som är smala som bantar för att bli ännu smalare. Jag käkar fan för att gå upp i vikt.

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0