I'm Back! Och allergier

Kom hem från Sandhamn för ett tag sen, det har varit nice, jag skriver mer om det sen ... och om valborg^^

Sen ja det där med allergier!
På väg hem från Stavsnäs så vill vi alla i bilen ha glass, Karin tar en en calippo cola och jag vill inte vara sämre så jag tar en calippo Ananas. Dumt val, för jag vet ju att jag är känslig mot ananas. Men jag tänkte att det kanske är jag som har inbillat mig så jag kunde ju prova en gång till!
Men det skulle jag nog inte ha gjort. Svider lite på insidan av läppen och sen när jag kom hem så sitter jag med massa magont! Dumma mej!...Men jag älskar ju ananas!! Jag kommer inte att sluta äta den glassen ^^
Palla allergier!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0