Ibland är jag bara sååå smart!

Jag tänkte vara duktig och göra klart naturgrejset som skulle vara klart för länge sen, och jag vet ju att papprerna ligger i det gamla kollegieblocket.
Men sen när jag sitter uppe i soffan så kommer jag ju på. "Fan jag slängde ju det gamla blocket när jag städade rummet!"
Smart där Malin asså! Och jag har ju inte plockat ut pappret heller.
Japp japp någon annan kanske har det??

Sen för övrig så käkade jag pizza idag, Hawaii!.. Och nej nej jag kom inte alls på igår att jag är allergisk mot ananas (a)

Kommentarer
Postat av: tove

Pappret finns på skolmejlen :D

2008-05-05 @ 22:26:56
Postat av: Tess

hahah bravu maluw :D
du jag kan kolla om jag hittar det ifall du har raderat mailet :D

2008-05-05 @ 22:36:52
URL: http://tessanhopp.blogg.se
Postat av: Maddie

du och din kärlek till ananas, haha!
kolla mailen (alla har sagt det jag vet)
och sen kan du få se hur jag gjorde min upggift och "koppa" så du slipper tänka hur du ska göra den också ;)

2008-05-06 @ 17:27:41

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0