damp tåg och igelkottar

Japp idag cp: a sig tåget. Seriös damp jag fick eftersom jag inte han med min buss!! men men jag följde med Tess till clas olssons och köpte pennor =)

Sen så gick jag till karin eftersom jag skulle låna hennes pompoms tills imorgon =)
Jag måste ju säga att jag och Karin har exakt samma humor haha. Gillar våran disskussion om igelkottar, ekorrar, elefanter och harar.
Så här kommer några typ citat haha.

Karin "Men harar, tror du inte att dem gillar jordnötter?"
Malin "Asså dem käkar ju typ morötter"

Karin "Men asså igelkottar vad är de dem får äta?"
Malin "De får ju iallafall inte äta mjölkprodukter"
Karin "Men det är nått de får äta"
Malin "Mjölk!..Nej jag skoja bara haha. Men vi brukar ge dem leverpastej"
Karin "aa men det är ju nånting"
Malin "Kattmat?"
Karin "Juste! Men ofta man har kattmat i bakfickan!"

Karin "Du sitter säkert där och ser hur en elefant sitter där längst upp i grantoppen?"
Malin "Jaa! Hahah"

Sen så kommer jag inte ihåg vad det var om ekorrarna, men jaja haha.
Men nu ska jag slänga mig in i duschen och sen ska jag nog gå och lägga mig mwahah!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

danderyd, i ettan :) dudå?
förresten :O tror du man får ha kamera...? har hört att på vissa konserter så typ tar dom ifrån en kameran om man filmar. :S

2008-05-20 @ 22:24:20
URL: http://greeneyesdontlie.blogg.se
Postat av: Sara

Svar: Tackitack! :)

2008-05-20 @ 22:25:48
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0