Seegt

jag vet att jag inte har bloggat på en dag, förlåt. Men jag han inte igår, det var bara hem från skolan, plugga lite till naturkunskapen och sen gå till tåget.
Jag, Sabina och Julia skulle in till Stampen för att kolla på några band. Sen så kom Emilia och Madde också :D
Väl inne på Stampen så såg man massor som man kände, och det var skojsigt!
Sen började första bandet att spela, dem hette typ kanske "We got sound". men de var väldigt bra, trummisen var riktigt grym!
Sen kom de andra bandet som jag inte vet vad dem hette, men de var också bra!
Sen så stack Madde.
Sen så kom "Bad Hairday", de som iallafall jag hade väntat på. Fy fan vilket drag det blev! skitkul! och nu var inte ljudet sådär bajsigt högt som på de banden innan.
Känns nu mysigt dan efter med piiiiiip i öronen, men det går antagligen över, eller det brukar det göra!

Hmm sen idag var det prov, vet inte om det gick bra, men jag blir inte ledsen eller nått om jag får IG, man kan ju alltid göra omprov.
Sen så var det ju badminton efter skolan, känns som om jag vann^^   hahah  Sen så var Anna där och tränade, så sa hej till henne =)

PUSS

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0