Så var det måndag igen

Det var lite sådär halvmysigt att gå upp imorse, det var verkligen en sån dag när man bara ville ligga och sova! Men nej, nej till skolan skulle jag och ha matte som första lektion.
Sen så hade vi engelskaförhör också, men jag tror att det gick ganska bra! hoppas hoppas hoppas!
Sen han jag med tåget så att jag han med bussen! Så då bar det hem och lagade mat, jag är alltid superhungrig när jag kommer hem :O
Sen så var det ju OC på tv! Och det var avsnittet där Marissa skjuter Trey, och jag vet att det är jättesorgligt men jag kunde inte låta bli att skratta när hon skjuter honom, efter att ha sett alla parodier så går det inte!
"Mmmm, What you saaaay" Hahahah
Sen så somnade jag, såklart!
Sen kom jag på att jag inte hade köpt kerrang! och det står om 30stm i den, hur kunde jag glömma? Så jag vandrade upp till centrum och köpte den =) bah' så ni vet liksom ;)
Och nu sitter jag här, och ni gissar rätt, jag har inte börjat med naturkunskapen. Men jag hade tänkt att skriva klart det här inlägget, och sen så ska jag koka en kopp te och hämta boken!
Jag tänker inte skjuta upp det en dag till så att jag kommer ha allt den sista kvällen, alltså på onsdag.
Pussar på er! och sorry för att det blev ett låååångt och antagligen tråkigt inlägg

Påminner igen om att ni är snåla med att kommentera ;)

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0