PÅSKLOV

Nu är det äntligen påsklov!!
Idag var det chilldag, kollade på 3:ornas projektarbeten. Vissa var intressanta och vissa var rätt trista haha .. men det bjöds trots allt på godis mwhaha!
Sen så hämtade jag ut en kamera som jag ska ha över lovet.
Sen gick jag till Sabis och köpte smör, och när jag var där inne så skulle jag ta upp pengar och då märker jag att jag har glömt mitt id-kort i skolan!! Då har jag antagligen glömt den i receptionen. Så när jag kom hem så bad jag mamma att ringa skolan ^^ (jag har ju trots allt telefonskräck, sms ftw!) aja men mamma pratade med nån som heter Jonas och han sa att mitt id-kort fanns i receptionen! wohoow då behöver jag inte köpa något nytt
Sen ikväll så ska vi baka, Jag, Madde och Emilia! vet dock inte vilken tid haha!

Passade på att lägga upp en påskbild, undrar bara en sak haha... det ska väl vara en hare och en kyckling? fast det funkar bra med en kanin och en anka också haha!!

Påskpussar!


Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0