Onsdagen

Ganska chill dag, kollade på opera på kören, höll på att somna hahaha ... sen satt vi vid fönstrerna i ljushallen, det var  mys mys och varmt.
Sen på fotot gjorde vi inte mycket haha! vet inte var min fotomapp är :S ... ska nog leta hemma ikväll. om jag inte hittar den så vet jag inte vad jag gör!
Sen så måste jag få skryta om att jag fick ALLA rätt på fotoprovet!! *stolt* ... Det är inte vanligt att jag får höga poäng på prov liksom haha
Sen så var ju Saras kusin på besök, det var skojsigt!
Sen drattade vi till Täby, Jag, Sara, Britta och Gustav... Vi var fettosar och käkade på donken!
Mwahaha... snart ska man nog börja med naturkunskapen .. hoppas att jag hinner klart med det!
Pussar!


Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0