Kvällur

Japp man sitter här på sena kvällen igen haha!
Och jag kom precis på att man kanske ska skicka över bilderna till repotaget? för man skulle väl skriva ut dem i skolan imorron? blää mina e inge bra :S
Jaja annars är jag sjuuuukt sugen på coca cola! och Sourcream onion chips! snacka nyttig liksom mwaha
Sen så har jag ingen aning om vad jag ska fota till min "röda tråden"... jaja det löser sig nog, jag har ju en kamera under lovet så det är chill.
Jaja nu måste jag välja ut bilder till repotaget, och sen ska jag sova tror jag, och bestämma vilka kläder jag ska ha imorron mwaha så jag kan sova liiite längre imorron ;) eller egentligen bara för att slippa stress, det mår man inge bra av. Det vet jag.
Puss och kram på (Sabina vet vad som ska stå sen haha)
BästBästBästBästBäst
image199

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0