Frukost och sånt

Sitter och käka frukost, bagel och T ! mums..
Sen ska jag iväg och dela ut lappar, blir ändå ganska skönt, lyssna på musik och så!
Hmm sen så var det ju mellofestivalen igår, fast jag kollar bara för att Björn Gustafsson är med (a)  Han är ju bara så himla bra!
Sen så fick jag äntligen se The Thin Red Line! den var bra, fast Jared var ju bara med i typ nån minut haha sen dog han, precis som i alla andra filmer!
Men den var bra iallafall, ganska seg i början. Men sen så började det hända saker!
Sen som den nattuggla jag är så satt jag vid datan tills sent på natten, kollade runt massa på buzznet och så.
Idag känns som en riktig 30 Seconds To Mars dag, smask ska lyssna massa på dem, det bara kicklas i kroppen mwihi!
image171
Provehito in altum
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Hahahaha, AIGHT! :D Uppdrag Hårtork

2008-03-02 @ 15:24:23
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0