Bakningen

Japp igår var det bakning som gällde med Maddie och Emilia. Det blev muffins och chokladbollar, smask!
Sen så fick vi skrattdamp såklart! haha
Sen lite fika på mitt golv i köket, vi har ju liksom bord och stolar, men nej nej på golvet skulle vi sitta haha
Emilia fick skjuts hem av sin mammsi, och jag frågade om mamma eller pappa kunde skjutsa hem Maddie, men Maddie var envis, men jag övertalade henne efter ett tag mwaha

Och nu idag, alltså fredag, så snöar det väääldigt mycket. Blev fan fett paff när jag vaknade haha. Men jaja jag få låtsas om att jag tycker det är mysigt. Eller så kanske jag tycker det, eller jag känner mig inte arg över det.
Sen senare idag så ska vi kolla på Tess när hon hoppar och det ska bli jättemysigt, det är ju därför vi bakade liksom ^^
Jaja nu ska jag kila upp och käka frukost!

Påskpussar!

Kommentarer
Postat av: Martin

skrattdamp är alltid kul, och sockerchocken får en att ligga illamående på golvet, haha :D Tess ägde!

2008-03-21 @ 20:05:46
URL: http://nila.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0