Typ irriterande

3 historier samma människor.
I förrgår
Jag och Karin cyklar, förbi tennisbanan.. Några killar står där och spelar, kanske i Karins ålder. De ställer sig iallafall och moonar.. Liksom va!?
Jag och Karin bryr oss inte och cyklar vidare.
 
Igår.
Jag och Sofia går nere i hamnen, killarna sitter där på en bänk, och säger:
"Är du rocker"?
"aa"    *fortsätter gå*
"Men det är ju hon!"
*fortsätter gå*
"Hon har häng!!"
*Malin tänker, nöhöö det visste jag inte. och fortsätter gå*

Idag.
Jag och Karin är påväg hem ifrån hamnen och cyklar såklart förbi dem igen!
En av killarna tar fingret och drar mot armen i skärrörelser. Han tycker jag är emo.
Jag skriker:
"Om du tror att jag är emo så är du helt jävla dum i huvudet!"
"VA!"
"Om du tror att jag är emo så tror du helt fel!"
*Killen sparkar på mitt cykelhjul*
Gaaah okej att de kaxar och retas, men att sparka på mitt hjul hahahah... Dessutom så vet han ju verkligen inte vad emo är. Idag var jag rock/skate dessutom.


Kommentarer
Postat av: Trent reznor

Madame Maud undrar om du byter stil varje dag, och för att vara petnoga så är du sjukt California.

2008-07-08 @ 03:19:16
Postat av: Malin

Svar: Jag har väl lite olika stil varje dag, men det är alltid rock eller skate, typ.

2008-07-08 @ 12:57:16
URL: http://rooftops.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0