Stick it! igen

3 gången jag ser den på 3 dagar... Haha börjar känna mig som Sara, aight?
Men jag har ju kommit på att de spelar så hiiiiimla bra låtar i den!
Så här kommer några, och kanske några andra ^^

Anthem pt 2-Blink 182  (Travis, trummisen, är bara föööör snygg!)


Dance Commander-Electric 6 (sjuk video?)
 

Our Lawyer Made Us Change The Name Of This Song So We Wouldn't Get Sued-Fall Out boy



I Slept With Someone In Fall Out Boy And All I Got Was This Stupid Song Written About Me-Fall out boy
 

Sen bara för att så mååååste jag lägga in den här gamla godingen, som jag vet att jag och Sara drogade! hahah
Soulja Boy men med Travis Barker remix!
Har jag någonsin sagt att Travis är snygg? (a)


Oj nu blev det mycket låtar hahah... Aj löööv mjuwsik haha!

Kommentarer
Postat av: sara

(namnet och bloggadressen, check!)



För det första, YOU GO GIRL filmen rockar allt!!!

Musiken är gryyym! <33

kul namn på fall out boy låtarna xD hahaha :D

yeeeah, soulja boy <3 älskar den där trumremixen... forever in my heart! :)

2008-07-10 @ 01:06:40
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0