Men fuck!

Jag är fortfarande sjuk, fett trist!.. Har varit hemma hela dagen, cyklade ner en snabbis till hamnen med mamma för att hämta pappa. Det var ändå ganska skönt att komma ut lite. Plus att jag fick en mjukglass mwahah!.. Annars har det varit en filmdag. Även fast solen har varit framme hela dagen, snacka om surt!
Men febern har börjat att försvinna, men huvudvärken sitter kvar, även fast jag har tagit alvedon. cp tabletter!
Men ikväll ska jag kolla på Ghost Whisperer med mamma yaaay! Och då är det cola och godis som gäller! woop woop!


Kommentarer
Postat av: Fia

Krya på dig.Själv är jag genomförkyld med hosta mindre kul när man har semester!

2008-07-17 @ 19:35:14
URL: http://sofsan.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0