Kul... eller inte!

Jag har haft ont i huvudet i en vecka nu. Blääää! Men jag pratade med mamma och hon skulle antagligen fixa läkartid till mig nästa vecka. Yessss jag är feg och vill inte gå till doktorn själv. Men så är det. Sen kan jag hoppas på att det försvinner innan dess.
Så idag har jag tagit det lugnt eftersom mamma sa att jag skulle strunta i ipren och kolla om jag fortfarande hade ont, och det hade jag såklart. Men sen så går det väl över snart eftersom ipren är bäst. Så jag hoppas på att kunna träffa tjejorna ikväll.
Sen antagligen dagens höjdpunkt är att det fjärde avsnittet av "The secret life" har kommit. Så någonting roligt, sen så blir det kul såklart om jag träffar tjejerna!
Men jag känner att jag har inte direkt någon ork när jag har ont i huvudet, men sen när jag är helt frisk så lovar jag att jag ska ta massa bilder och så.
Todelooo!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0