Junkyard <3

Nu har jag precis gjort mig en liten betsällning på junkyard! Woop Woop! Fast vad det är får ni se sen hehe. Fast någon keps blev det faktisk inte, jag hittade inte riktigt någon som jag verkligen gillade. Men de andra grejerna är jag så nöjd med, sen så får jag hoppas på att det passar. Sen så var det ju 45% rea! Snacka om nice!.. Ne nu ska jag nog klä på mig och göra iordning mig och sen ska jag cykla ner till hamnen med Mickie och Karin.
Hmm kanske ska ta med mig kameran ner till hamnen och fota lite!
Sen måste jag säga att det kanske kommer bli lite glest med blogginlägg nu i helgen och kanske några dagar framåt, men jag vet inte.
Tjinga!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0