Därför var jag superglad igår!


Min pappa kom hem med en Nikon D80!!!!!!!! Och två objektiv, det vanliga och sen ett vidvinkel (nedersta bilden haha)
Wooooow det hade jag verkligen inte förväntat mig, visst jag vet att jag har sagt till pappa att köpa en ny kamera och sälja den gamla som är dålig. Men woooooow!!
Jag kan ju säga att jag redan är helt kär i vidvinkeln!
Så nu kan ni förvänta er att det kommer upp mer bilder här på bloggen.
Juste sen så kanske jag ska få fota lägenheter åt pappa. Det var ju därför han köpte vidvinkeln, asså för att kunna fota lägenheter =) Men nu kanske jag ska göra det åt honom.
Så snart när det blir bra väder så ska jag ut på en låååång fotopromenad!!! det är verkligen någonting jag har längtat efter!


Kommentarer
Postat av: sara

härligt :D

2008-07-12 @ 13:34:02
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: tess

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla avundsjuk jag är på dig bajs på dig..........................

men grattis :D

2008-07-12 @ 19:05:02
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0