Är det meningen att man ska vara trött?

Jag borde sova nu, eller illafall vara trött. Men det är jag verkligen inte, visst skulle det vara skönt att bara ligga i sängen och lyssna på musik, men mitt rum här är så litet och det blir så varmt! Och jag blir fett nojjig och tror att det är spindlar överallt. Det kan seriöst ta upp till 5 minuter innan jag hoppar upp till min säng. Jag måste liksom kolla varje vägg, kolla på täcket och sen såklart så måste jag kolla om Sven sitter utanför fönstret.
Nu undrar ni vem sven är? Det ska jag berätta.
Jag har en spindel här utanför mitt fönster som heter Sven, jag döpte honom för att jag inte skulle vara så rädd för honom, liksom har han ett namn så är han inte lika läskig.  Så nu har han bott här i 4 år haha, men han får absolut inte komma in haha då skulle jag svimma.
Yessss jag har spindelfobi.

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0