Sämst!

Jahapp så vart man dålig på att blogga! jag menar vart tar alla sidvisningar vägen ? ?
Jaja nog om det.

Igår spelade jag Badminton med Sabina, Sofia och Anna. det var massa skojsigt <3 Spelade nääästan nonstop i 1 och en halv timma! *Stolt*
Sen när vi skulle gå hem så fick jag träffa Sabinas pojke Johan för första gången !  ... Sen var det en ganska lång väntan på att bussen skulle komma... Liksom vadå att den bara ska gå en gång i timman på en lördag !(?) Är dom helt bäng i huvudet!
image20

Äntligen kom mitt racket (?) till använding!



Sen på kvällen var det en riktig tråk lördag! Satt och kollade på Harry Potter, jag som inte ens gillar Harry P.. Liksom Hallåååå!?
Fast jag sov ju en hel del också! men liksom, vart var alla kompisar? ... jag e trött på tråkiga hemmakvällar! kom och lek med mig kanske ?

Kommentarer
Postat av: Sara

Skoja inte, så sjukt tråkigt att sitta hemma och bara dega, helg efter helg x(

2008-01-27 @ 12:35:42
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0