Yessss

Nu sitter jag här igen, meeen! Jag har varit ute och joggat (ja, ni hörde rätt! Joggat!)... Fick värsta rycket, och det var skönt, fast jobbigt såklart.
Men jag borde jogga minst en gång i veckan, då kanske jag får bra resultat när man ska jogga i skolan, som jag hatar! för alla drar iväg asasnabbt i starten!.. och man står där helt själv bah "VA!?"
Sen så skadar det ju inte. Man kanske skulle ta att göra lite armhävningar också och lite situps! 

Men nu tänkte jag käka lunch, och sen så ska jag städa mitt rum. Haha värst vad duktig jag skulle vara idag!
Men jag tänkte bjuda på en låt först, en riktig mys-låt (väldigt fin video också, inte så speciell, men ni kanske fattar när ni ser den)
 
Låt:Boston
Artist:Augustana

Puss

Kommentarer
Postat av: Mickie

malin!! joggade du?? wow!! :) hahahahahah, skulle vilja se dej göra situps & armhövningar hahah :P minns du i somras när du cyklade medans jag och karin joggade i skogen? XD hahah oförglömligt

2008-02-09 @ 22:49:58
URL: http://wurtz.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0