Snark

Har pluggat nu, eller läst igenom alla texterna i häftet förutom "svarta katten". Men jag bestämmde mig för en powernap så jag kunde ta mig igenom den långa texten.
Men nu efter den lilla goa tuppluren (hahah tupplur är för övrigt ett ganska kul ord) så vet jag inte om jag orkar med den texten. Liksom hur gosigt är det att läsa om katter som får ögonen ut-huggna och blir inmurade i väggar?
Verkligen, verkligen speciellt mysigt för mig som får tårar i ögonen bara av att kolla på tv när ett djur har skadat sig lite grann!
Märker ni hur bra det går för mig att vara positiv?
Okej, jag ska väl försöka vara liiite positiv. Jag älskar Buzz radio, asså seriöst tror inte att de har spelat en endaste dålig låt, och då menar jag riktigt dålig låt, alla låtarna klarar man av att lyssna på... Mycket creds till dom!
Sen inga creds till vårat "tv-kanal-bolag" eftersom våra kanaler inte funkar! eller jo 1,2 och 4.
Men måste bara säga en grej från ett barnprogram (liksom varför slösa på el genom att låta tv:n bara stå på även fast jag ugglar vid datan?)
Men iallafall nu till citatet
"Jag är en ande i en ansjovisbuuuuurk!" (med någon fånig melodi)
Hahahahah kunde faktiskt inte låta bli att tycka att det var kul!

Det här med positiviteten verkar inte gå så bra, aight?
Bara för att göra inlägget lite roligare så kastar jag in en bild på Jared Leto från videon "A Beautiful Lie"
image90
Puss

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0