Romme!

Japp, igår var det romme. det var massa najsigt!
Bussfärden dit var najs, musikquiz, jag, Saruuw och Felicia ägde nästan alla! vi kom tvåa. 2 poäng till så hade vi fått dumle och ostbågar fan!
Jaja, det var skojsigt med skidor, det var verkligen efterlängtat, backarne kunde dock ha varit bättre. Det var ju ganska varmt så backarna var ganska "grötiga", men det funkade.
Sen kom en efterlängtad lunch, det liksom sög i magen..
Och sen ut i backarna igen, Maddie hade lugnt den snyggaste stilen ner för backarna! Söto
Måste erkänna att Sara och jag var skickligast på att fånga liften hahah
Och jag är ju så bra på att hoppa på snöhögar ;) hahahhaha fy fan vad pinsamt!
Sen var det bussen igen, massa mys. Kollade på blades of glory, den var ganska nice!

Och ni undrar säkert varför jag inte bloggade igår, jo det var så att jag åt, la mig i soffan... Och vad hände? jo klart som fan att jag somnade vid 9 hahah!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

nej det var inte ostbågar och dumle!
DET VAR FRUKOST OCH FÖRRÄTT XD HAHAHAHA!
klockrena Per, gör det igen ^^

HAHAHAHA snöhögen xD maluuw hann knappt ut ur bussen innan hon ramlade HAHAHA! :D

2008-02-23 @ 18:05:02
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0