Öppet hus

Idag var det öppet hus i Täby enskilda!
Och Jag, Saruw och the G var såklart där, vi är ju bäst liksom!
Först så fick man nån tråkig info (ingen brydde sig), sen så bar det ner till matsalen, och vad serverades inte där om inte pizza á la kimling och coca coooola. Jag har väl liksom nämnt att jag går i världens bästa skola.
Sen så drog vi till mysiga mörkrummet och framkallade några bilder, men så tröttnade vi och drog till fotostudion och flumma oss som fan!
Fy faan vad kul det var, bilderna ägde ju hästballe! (det var dock lite pinsamt när 92:orna kom och kollade när man flummade sig)

Och nu åt jag Tacos för ANDRA gången idag, lunch och middag. Fast den hemma var godare, i skolan smakade fan köttfärsen pepparkaka(?)
jag e tjock! ne skoja, men jag är en tjock människa i en smal kropp, jag loovar!
Fast å andra sidan, tacos är väl inte så onyttigt?

Langar upp en bild på fotostudion, bilden är dock tagen från en annan gång. Jag antar att bilder från idag kommer någon annan gång. Plus att vi hade vit bakgrund, det var schnyggt!
image54

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var mycket schnyggt och MaluwSaruwÄndTheG is da shajjt yea!?

2008-02-01 @ 21:31:04
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0