Måndag

Idag var jag först med lilleman (karin). Vi vandrade till macken och hyrde en film, black sheep blev det. Måste säga att det är nog den sjukaste filmen jag någonsin har sett hahha ! !
Men den var ganska bra, lite mycket blod för min del, men ni som tycker att det är kul kan ju alltid se den.

Hmm sen bar det av mot den stora staden men en del av klassen, vi  kollade på Jumper, den rekommenderar jag verkligen.
Och SÅKLART så lyckas både Sara och Malin göra bort sig. Är jag förvånad? nej! hahahaha

Och nu sitter jag i min säng och ska kolla slutet på madagascar ! wohooow

God natt, sov sött, och dröm om alla småkryp du mött!! (lejonkungen 3)

Kommentarer
Postat av: Puck

hehe, lejonkungen :D nej men jag kommer åka buss om typ 5 veckor igen :)

2008-02-26 @ 09:59:55
URL: http://missraaw.blogg.se
Postat av: Simon

Black sheep är helt sjuk i huvet!!! xd

2008-03-26 @ 01:42:33

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0