Kaffe? och KoRn

Igår gick (åkte buss halva vägen) Jag och Sabina till Sofia kanske klockan 8. Där fixade vi mys med fika *smask*
Sen kom Sigge också.
Det var massa roligt och vi hade massa tjejsnack.
Men det kanske inte är så roligt att läsa det jag berättar om när jag fikade, så jag tar det som jag tyckte var vääldigt roligt!
Jag satt under hela kvällen och bara tänkte hur mycket jag ville gå på KoRn, och jag vet inte varför, jag ville väl se dem sjunga favorit låten "Freak on a leash".
och då mitt under när vi sitter och pratar så får jag ett sms av Saruuw där det står "Freak on a leash". Och jag blir suuuperglad! och sen så ringer hon! så jag fick höra låten live i telefonen, jag blev helt suuperglad och fick tårar i ögonen, heelt galet!
Fast vad Saruw sa vet jag inte, det kanske du kan berättta sen?
Saruuw du är så himla bäst! TACKTACKTACKOCHTACK!! <3333

Jag har hört KoRn live i telefonen och det har inte du ! mwahaha



Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: YEAH du är grym :D:D:D
Det var det, fast måste erkänna att det var lite bättre på dauhgtry och så.. var lite dött att sitta , blir mkt mer känsla när man är mitt i allt.
men konserten var i sig skitbra och jag är nöjd ändå :):)

tur att du hörde nått då :D:D::DD

2008-02-05 @ 14:26:26
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: Sara

HAHAHAHAHA vad bra att du hann få smset innan så du fick en liten varning liksom xD HAHAHA :D
Jag skrek "bra va" eller "vad bra va" eller nått sånt :D hhahahaha!
naaaw :D:D:D när britta började mummla ba: freak on a... freak on a leash... FREAK ON A LESH!!!! (så vrålade vi och lutade oss frammåt och sträckte ut armnarna och jag direkt upp med mobilen och fotade och filmade och spelade in och allt :D:D:D
hoppas det hörs nått sen när du ska få lyssna xD HAHAHA! :D

2008-02-05 @ 14:29:45
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0