God Morgon?

Sitter och glor på tv, mtv!
Första låten som kom var Home-Daughtry, det som gick runt i huvet då var "T-rex...T-rex...T-rex...T-rex...T-rex...T-rex...T-rex...T-rex...T-rex...T-rex..." åååå han är ju faktiskt bara såå söööt!  ... Sara fattar iallafall!
Och för er som inte fattar, T-rex heter egentligen Josh Paul och är bassist i Daughtry.... Men jag och Sara gav honom ett smeknamn på konserten(a)

Japp och sen kom with you-Chris Brown....... Ååååå han dansar så bra!! och låten e så mysig!!
Men en sak som blir jobbigt är att jag börjar tänka på hur mycket jag saknar dansen!
Och sen på det så kommer The pussycat dolls med Buttons... och nej jag blir ju inte alls påmind om dansen.. Nej,nej inte alls!
Åååååå ge mig mina danslektioner nu!
Ge mig Täby park hotel, 5 trappor upp, SWAY!! <3

Pussgurka!

Kommentarer
Postat av: KRISTINA KITTELSEN

Den är en sjukt bra låt " with you"

2008-02-27 @ 13:44:02
URL: http://guldbarn.blogg.se
Postat av: Sara

Jag såg också With you (och sen pussycatdolls och sen Neverstore i nån jäkla hiss xD ), skulle skriva det till dog om du var inloggad på msn nu men det var du inte så såg jag det här :D:D:D
ohyeah, TREX

2008-02-27 @ 14:23:59
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0