Dagen är gjord <3

När allt var som värst nu på kvällen, depp över i princip allt!
Så kommer räddningen, man går in på Jared-Leto.org
Och vilka kommer vara på framsidan(samt stort repotage)om inte *trumvirvel*
30 Seconds To Mars!! <333333333 fyyy fan vad lycklig jag är! nu behöver jag "bara" vänta 2 veckor på att köpa den..
(plus att det hade kommit in en ny video, en intervju.. som håller på att ladda nu)
Måste erkänna att jag fick massor med tårar i ögonen! ^^
Satt och pep för mig själv!
image102

Och som om inte det räckte, kerrang är bäst och överraskar mig med massa glada nyheter! <3
Nu var det ju så att You Me At Six nya video har kommit!!
Helt sinnesjukt underbart <333
Låten heter: If I were in your shoes.

Precis när jag inte trodde att dagen kunde bli bättre!
Hahaha kolla hur humöret förändrades i de 2 senaste inläggen xD
Puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: haha okej :D ja jo det är ju lite det som är problemet, att jag inte vet vart den finns xd

2008-02-16 @ 16:28:52
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0