Bio med klassen

Ikväll var det bio med klassen <3 eller iallafall hälften
Vi såg på "I am legend" snacka om att den var läskig haha men bra var den!
Och innan var det såklart donken, och vi gav Maddie lite presenter.. eftersom hon hade fyllt år, Grattis på henne <3

Nu såhär efter på kvällen så e man sådär mysigt rädd hahahah ... Jag borde inte få se läskiga filmer, hahah nån som kan påminna mig?

Sen så måste jag säga att det är så tråkigt att folk ska klaga på en bara för att man har kul, och säger att man förstör stämingen! Liksom frågan är, vem av oss är det egentligen som förstör stämingen?
Man ska väl klara av att folk pratar lite? annars borde man inte gå på bio.
För att vara M1C så var vi jävla tysta iallafall. hahaha

Hahahaha det bästa på kvällen måste vara när Sara och Jag flyyyr från Mcdonalds! hahahahha seriöst fy fan vad kul det var! hahahah fast pinsamt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

SÅ GALET JÄKLA PINSAMT!
Gott folk har ni provat att öppna en redan upptagen pissoar nån gång? DET-HAR-JAG! (och maluuw) xD HAHAHAHAHA!

2008-02-10 @ 23:39:03
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: Therese

haha jag håller meed om att vi var väldigt tysta och lugna för att vara m1c :D man började ju undra varför ni drog så jävla snabbt till bion men sen fick man ju reda på det :D

2008-02-11 @ 16:39:05

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0