Alla <3-ansdag

Åååå denna mysiga dag, alla par strosar runt med varandra!
Fast det är ju de som får en att känna sig så ENSAM!
Så dagen börjar dåligt, eftersom man tänker på alla <3-ans.
Men på nått sätt börjar det bra, eftersom jag vaknar av att Molle ligger på min mage och sover.
Men sen så försvann den mysiga känslan när jag går upp och upptäcker att det kliar som FAN på benet, nej men hej åååå vad mysigt med kattkvalsterbett! ååå liksom inte nu igen!
Och ni som inte fattar, tänk er ett myggbett fast det kliar hmm typ DUBBELT så mycket!
jajaj sen var det tur att man missade naturkunskapen pga gruppkramen, och teater.
Sen så missar man lunchen, gick hungrig hela dagen!
Men sen så drog Jag, Maddie och Emilia till DONKEN! fy faaan vad smask!

Hmm och nu sitter man här och gruvar sig för att skriva engelska uppsats.
Visst låter det som om jag hade en superdag? (känn ironin i det hela)... Fanns dock vissa höjdpunkter. tex nya Kerrang!, poster på The Used och Madina Lake FFS! det dåliga med det är att de postrarna är på samma "papper"

Jaja Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vaknade visserligen sjuk och helt slutkörd då jag har varit tvungen att sitta upp hela natten och hosta, men med en söt lilten Villesnutt som ligger och viftar på svansen med bus i blicken, i fotändan av sängen :)

2008-02-14 @ 18:51:49
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0