Spindlar=Panik!

Jag vet inte vad grejen är men fy vad jag inte klarar av spindlar.
Hittade en spindel idag i min taklampa. För det första så var den död och för de andra så var den liksom "under" där lampan sitter fast, så man såg den knappt.
Men som om det spelar någon roll.
Jag börjar asgarva (Jag gör det när jag har panik), samtidigt som jag asgarvar så rinner tårarna i floder. Och jag tror att mamma fattade ganska snabbt att det var en spindel.
Vad är grejen med att skratta och gråta sammtidigt när man har panik haha?
Spindeln var iallafall stor, enligt mig.
Den var förhoppningsvis död.

Kommentarer
Postat av: mickie

Malin, om man känner dig, så vet man att du inte klarar av spindlar. :P

2008-12-21 @ 13:23:25
URL: http://wurtz.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0