Som sagt nyår

För att vara positiv i min nyårsångest så firar jag det med en av mina bästa vänner och vi har käkat sushi fett myys! Nu ska vi snart kolla på barnhemmet, en skräckis, vi kollar ju alltid på skräckisar.
Sen en annan grej som är sjukt underbar är att det här är första nyår när jag inte behöver klä upp mig som jag aldrig skulle klä mig annars. Idag är det hängjeans, hoodie, all time low tisha, scarf och DC-mössa som gäller! så sjukt najs!
Sen ska jag försöka ta bra fyrverkeri bilder sen också.
Jaja nu ska jag och Karin svulla toffifee och annat godis och varm choklad.
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

Kommentarer
Postat av: sara

GOTT NYTT ÅÅÅÅR! :) tur att dagen blev bra trotts allt <3

2009-01-02 @ 00:59:17
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0