Små och tvål rimmar inte?

Rubriken kommer ifrån att Tove tror att små och tvål rimmar. Så fel man kan ha Tosse! Jag och Sarisen är ganska så smarta iallafall och fattar direkt att det inte rimmar.
Meeen iallafall idag var jag i TäbyC med mina bästaste Sara&Tove, det var juklapps-shoppning som gällde! Jag hittade riktigt mycket grejer som fick följa med hem till mitt rum, men vad det är kan jag inte säga eftersom jag vet att de jag har köpt till läser min blogg, så det skulle ju inte vara så smart!
Sen idag har vi klätt julgranen, och som jag sa i tidigare inlägg så blev plutt glad och la sig under granen när den var klar. Och på plats vid hans korg under granen så har han sina två julstrumpor, och ja han har två! En som jag har gjort, leopardtyg superfräääsigt! och en fin vit haha.
Nu sitter jag i mitt rum och dricker jultemedskummadmjölochkanel, sen så har jag en cola också. Musik hörs också som vanligt paramore just nu, det gillarvi!
Pigg är jag också, ovanligt eller hur? Det kommer nog dröja några timmar innan jag blir trött.
Juuste! Nörd som jag är så gillar jag tv och dataspel. Och nu har jag börjat spela spore! Det är fett mysigt och min varelse är jätteful, men han sjunger fint och dansa kan han också!
Oj oj vad jag känner att det här inlägget blev helt osammanhängande. Men men det spelar ingen roll haha
Puss

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh, jag blev nämnd i samma inlägg som paramore <3 ;) haha

2008-12-23 @ 01:20:54
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: Tove

och btw så rimmar det, jättemkt! :)

2008-12-23 @ 01:23:09
URL: http://tosss.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0