typ hej

Städade nyss lite i mitt rum samtidigt som jag dunkar disturbed, underbart när man är på det humöret jag är nu. Det vill säga arg och ledsen typ.
Varit på skit-humör hela kvällen typ. Sen bröt jag ihop när jag hittade min gamla pjamas som jag kallar "Morfar-pjamasen".. Hade alltid på mig den när jag var liten och hade den likadant som morfar hade. Ibland glömmer jag nästan bort hur mycket jag saknar honom. Men en sån sak verkligen påminner mig.
Så nu har jag rensat nästan hela garderoben, fast kläderna på golvet ska jag också ta en titt igenom, även fast jag vet att jag änvänder dem.
Men nu har jag iallafall en halv soppåse med kläder jag ska skänka och en halv med kläder som ska slängas (inga grejer man kan skänka)
Sen imorgon ska jag verkligen städa klart allt och lägga ner de sakerna jag har i lådorna i soppåsar (saker som jag inte vill sjänka, saker som betyder mycket. Alltså för mycket saker.) så ska jag ställa dem i källaren. Får se hur det går med min seperationsångest.
Men klockan 17.30-18.30 så är det Ast dew tour(bmx, skate och fmx) på någon eurosport, och det mååste jag kolla på! Så grymt!
Juste jag har tagit före bildern nu så sen när jag har städat klart och så får ni se förvandlingen.

konstigt nog så mår jag bättre nu när jag fick skriva av mig.

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0