Superhero movie

Den såg jag igår, och vad jag har märkt så verkar alla tycka att den är jättetråkig och seg... MEN jag tyckte faktiskt att den var jätterolig!!(Jag har väl ganska så dålig humor haha) Men jag rekomenderar den haha. Och ganska oväntat så fanns det en All Time Low grej i huvudpersonens rum, snacka om att jag blev paff!
Sen idag har jag varit med Sabina, gick in i tibble ett tag. Känns ganska konstigt att gå där när jag inte går där. Måste säga att Enskilda är sååå mycket bättre. Det finns inte bättre. Puss på de!
Men iallafall sen drog jag och Sabina hem till hennes mamma och där åt vi och snackade massor, as always!
Och Sabinas mamma hade virkat världens gulligaste sköldpadda. Kommer att komma upp här eller på bilddagboken (samma namn som här). Eller den kanske kommer upp på båda. Man vet aldrig.
Tjinga!


Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0