Skola!

Det var underbart att börja skolan igen! Även fast vi var där i en timma haha. En ny kille i klassen har vi, fast jag kommer inte ihåg vad han heter. Dumma mig.
Det var såå kul att träffa alla klasskompisar igen!! Vissa har jag inte träffat på hela lovet. För länge!
Sen var det synd att Sara blev sjuk. Krya på dig!
Sen nyss bad jag pappa att köpa lite skolsaker åt mig, typ block, kalender och lås. Och svarta sopsäckar eftersom jag tror att jag ska rensa lite i rummet idag. Duktig flicka.
Jag ska verkligen satsa på skolan nu, jag vill ha riktigt bra betyg!
Tjinga!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: aw, kände mig så dum som inte kom men jag KUNDE inte sitta på bussen. ska förklara allt sen om du loggar in på msn :) <3

jag kommer må bra imorrn, tydligen :D haha!

tack, vad bra :) han hette robin tyckte jag andra malin sa :)

2008-08-25 @ 16:33:41
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0